
شرح شغل
ما در شرکت خود به دنبال جذب نیرویی پویا و فعال هستیم تا بتوانیم در یک محیط جوان و دوستانه تجربه حس رضایت شغلی را به ارمغان بیاوریم.
شما مسئول رسیدگی به امور اداری، ارتباط با تامین کنندگان کالا و عضوی موثر در سازمان ما خواهید بود.
ویژگیهای عمومی:
- منظم، مسئولیت پذیر و پر انرژی
- دارای روحیه کار تیمی و تعامل سازنده با سایر اعضا
وظایف:
- رسیدگی به امور جاری و اداری شرکت
- انجام مکاتبات اداری
- مذاکرات تلفنی
مهارتهای مورد نیاز
- روابط عمومی بالا (فن بیان قوی) جهت برقراری ارتباط با مشتریان
- مسلط به کامپیوتر ( Word و Excel) جهت انجام امور اداری
- دارای سابقه کار مرتبط
- حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
مزایا و امکانات
- پذیرایی صبحانه و ناهار
- بیمه تکمیلی
- اردوهای تیمی
- پرداخت کمک هزینه آموزشی
- شرکت در جشنهای ماهانه و مناسبتی
- ارتقاء شغلی
- طرحهای تشویقی و انگیزشی
- پرداخت به موقع حقوق و بیمه جزء حقوق شماست و مزیت محسوب نمیشود.