شرح شغل

ما در شرکت خود به دنبال جذب نیرویی پویا و فعال هستیم تا بتوانیم در یک محیط جوان و دوستانه تجربه حس رضایت شغلی را به ارمغان بیاوریم.

شما مسئول رسیدگی به امور اداری، ارتباط با تامین کنندگان کالا و عضوی موثر در سازمان ما خواهید بود.

ویژگی‌های عمومی:

  • منظم، مسئولیت پذیر و پر انرژی
  • دارای روحیه کار تیمی و تعامل سازنده با سایر اعضا

وظایف:

  • رسیدگی به امور جاری و اداری شرکت
  • انجام مکاتبات اداری
  • مذاکرات تلفنی
مهارت‌های مورد نیاز
  • روابط عمومی بالا (فن بیان قوی) جهت برقراری ارتباط با مشتریان
  • مسلط به کامپیوتر ( Word و Excel) جهت انجام امور اداری
  • دارای سابقه کار مرتبط
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
مزایا و امکانات
  • پذیرایی صبحانه و ناهار
  • بیمه تکمیلی
  • اردوهای تیمی
  • پرداخت کمک هزینه آموزشی
  • شرکت در جشن‌های ماهانه و مناسبتی
  • ارتقاء شغلی
  • طرح‌های تشویقی و انگیزشی
  • پرداخت به موقع حقوق و بیمه جزء حقوق شماست و مزیت محسوب نمی‌شود.